2011-03-23
15:54:51

No har vi kjøpt idag....


Hagemøbler med 4 stoler og

4 røde puter til stol..

Det skal blir flott til hage.. Synes at det er ikke så dyrt heller.. Kanskje litt dyrere i Norge.. Alt for dette betalt eg bare 2500 kr..
På mandag fikk vi beskjed at vi får nøkkel til rekkehus den 31 mars.. Det er jo godt.. Så vi kan begynner flytte småting neste torsdag... Tillegg at det er jo bra siden min samboer har fri neste torsdag og fredag.. Og vi har jo flere personer som kan hjelpe oss med flytting den 1 april. Det blir jo store og tungt, siden eg ikke kan bære så tungt..

Forresten, har kjøpt babyseng på mandag, så det skal sende til "svingerfar" og han får pusse det og male hvit.. Så skal vi kjøpe madrasse til babyseng, og må skjære litt til det passer fint, men eg trenger en råd.. Hvordan skal eg sy sammen slik at madrasse kan inn i det "laken"? Det er jo ikke fint å se skum madrassen når eg skal ta madrass ut. Vil ha hvit "laken" som madrass kan blir inne i det..
 

Kommentarer
Michael
2011-03-23 . 18:54:23

Det er billige og flot i har købt til have:)

?
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: