2011-04-08
20:05:28

Har me ordnet alt på plass?

Nei dessverre har vi ikke fått alt på plass ennå.. Det tok visst lang tid enn vi trodde.. Og igår fikk vi endelig trådløs modem til huset, så kan vi surfer fritt uten å diskutere om hvem skal ha USB modem først :) Hehe..

Stue har fått oppusset klart, men min kamera er noe sted i huset som eg ikke kunne finne det igjen, men det kommer bilder av stue senere når eg har funnet kamera :) Eg er ikke fornøyd med farge møbler her i stue. Tror at det blir mer lysere møbler senere, men ellers er vi super fornøyd med sofa og spisebord..

Trenger en råd med system hos IKEA.. Vi prøvde å ordne det med design egen kjøkken hos IKEA hjemmeside, men det ble helt feil med det system, skjønner ikke noko.. Når vi måler og det var ca 5 meter bredd og ca 1,2 meter fra venstre side til vindu og ca 2,4 meter fra høgre side til vindu på en vegg, men vindu ble for liten, vindu er jo 1,4 meter? Skjønner ikke.. Lurer på om ka har vi gjort feil med det? Eller skal eg vente til mine foreldre hjelpe oss med det, siden de har gjort det hos IKEA før og vet hvordan det virker? Men det må vel blir i mai måned..

Nå er det helg, så det skal blir rydde og maler på vegg i gang både 1 og 2 etg, men det blir ikke ordne trappene ennå, fordi vi har ikke funnet hva slags gulvet vi skal ha, blir det fliser, tre eller laminatgulvet? Det er masse å tenke på det hvordan vi skal ha det her i huset..

Igår har eg tatt meg en tur til IKEA og kjøpt en del til huset, og eg trenger en råd til SPATHIPHYLLUM, hvordan behandler man det? Hadde det hatt en eller to ganger før, men bare død.. Håper eg kan reddes denne gangen hvis noen kan gi meg råd?

SPATHIPHYLLUM blomster


2 flott spann som kan brukes vase eller noko annet.. Det skal står i gang, men vente til male vegg er ferdig så kan dere får se :)


Gulvet lampe til stue, men det blir ikke for alltid, bare foreløping til vi har fått ordnet alt med møbler siden vi har tenkt å kjøpe lysere møbler :)

God helg :)


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: