2011-05-23
23:59:15

Hmm.. Helt noko ANNET enn huset??

Nå er det bare 10 dager igjen til vi skal reise til Norge igjen.. Ja dere hørte riktig selv om vi var i Norge nettopp.. Og det er ikke noko spesielt at vi skal reise neste helg, vil jo reise oftere til Norge ;) Hehe..

Det gleder eg masse til å besøk mine foreldre på Voss.. Det skal blir deilig å se huset siden de har gjort masse, så det må eg vel se kor langt de har kommet :)

Og eg HÅPER at eg kan blir litt bortskjemt en dag i en av de 3 dager på Voss..

Altså at det er min ønskeliste på meny hos mine foreldre:


Raspekaker med Evangerkorv.. Mmmmm


Lapskaus med flatbrød... Mmmm


Rømmegrøt med fenelår.. Ååå MMMMMMMMMMmmmmmmmmmmmm

Spesielt siste som eg savnet MEST:

Min mamma sin VERDENS BESTE middag: Ertsupper.......

Eg har sagt til mamma at eg ønsket meg en av dem.. Men selvsagt har eg sagt at det er ikke en KREV hvis ho ikke gidder står lenge på kjøkken for å oppfylt min ønskeliste.. Men tror at eg er det eneste "barn" som liker gammeldags ertesupper.. Hmm..

Gleder meg masse til vossturen :)


Kommentarer
Nikoline
2011-05-24 . 12:11:30

He.he.... det blir nok steikt sild og graut de dagene.....

Pinnekjøtt kan jeg i hvert fall love at det IKKE blir, neste måltid med det blir på julaften...

Gleder oss til dere kommer:0)

lillesøs
2011-05-31 . 12:05:44

haha, nei og nei det blir ikke ertesuppe!!! :/ håper jeg også kan komme meg hjem en tur! ;) gled deg masse til å komme til voss att! ;D



?
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: