2011-05-04
19:19:40

Hagen.....

Vi har en liten hage, og det er ikke gjort ennå, siden vi har planlegge å endret hage etter vi har vært i Norge som vi skal reise til Norge imorgen, det gleder meg veldig masse til imorgen. Tok en del bilder av hage, ettersom eg vet ikke ka det er for noko og vet ikke åssen det blir etterhvert hvis det skal vokse mer? Eller er det bare slik? Synes at vi har TRIST hage som har ikke frisk farge.. Vil jo lage fin og frisk farge til hage..

Og skal kjøpe ny fliser siden det er en del ødelagt og ujevn fliser utenfor huset..

Masse ugress som er ikke gjort...




Har spurt min mamma om det, ho sa at det blir lilje, men ser ikke eneste "frø" som blomster skal vokse, bare grønn planter.. Hmmm


Og det "tre" som er helt ujevnt og løs.. Vet ikke ka det er for noko..


Forrige eier som bodde her gjorde ikke noko med hage, det lå en del død planter som vi måtte klippet bort alt død planter og fikk vokse en del grønn planter som er nesten samme som det tredje bilde som mamma tror det blir lilje.


Hva er det?


Det også?

Det blir en stor hagearbeide etter helgen..

God helg siden me ikke er heima no i helgen..


Kommentarer
rose
2011-05-09 . 15:57:56

det nestsiste er fleråring grønnblomster,, har en sånn her, fikk ifjor og vokser nå igjen..

men hva det heter vet jeg ikke..



røde blomst usikker hva heter, men er også fleråring.. resten ser ut som ugress for meg

?
rose
2011-05-09 . 15:59:36

siste bilde er også fleråring blomst,,

?
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: